Saturday, January 5, 2013

first time involved...

Assalamualaikum,

haaaa...
untuk pengetahuan sume, laling temok aku adalah video maker di opis die..
utk beberape bulan ke belakang, die penah juga jadi wedding videographer..
tp disebabkan keje yg banyak di opis, die dh xnak amek one time event punye keje (wedding, engagement etc)..
sbb berisiko penat yang melampau...
so, skang ni die lebih fokus pada pre-wed or post-wed video...

so berbalik pada tajuk kt atas tu..
sepanjang laling temok buat video nih..
untuk pertama kalinye aku terlibat sebagai pelakon utk video corporate die..

 mase tu aku tgh pegnen5 ke 6 bulan..
sbb berlakon : 
karakter ibu mengandung diperlukan utk video tersebut..

utk menjadikan aku pelakon die bkn senang..
hahaha
aku demand kemain lg..
haha, nk bayaran la..ape la..
and for sure, kalo dapat bayaran pn, mmg duit poket die la yg kua kan?
ahaha

so, bile pertama kali terlibat,
nmpkla jugak mcm mane laling temok aku bekerja kan...
hahaha
tp perempuan akan tetap menjadi seorang perempuan...
arini nampak dh, esok luse lupe sume...

so, nilah die video yg melibatkan aku..
haaaa...sonshine dh berlakon sedari dalam perut lg...


p/s : intro dengan caption the brain tu la laling temok aku...
pengalaman : 
penat, sbb terpakse menunggu sepanjang ari sebelum scene aku, pukul 10 dh sampai, almost pukul 5 baru dapat shoot. bayangla bawak perut lg..xleh nk baring lg...
saba je la..

so pada kengkawan yg bakal berkahwin or dh berkahwin..
kalo u ols nk buat video utk pre-wed or post-wed,
bole la contact2 :)

okelah,
live life to the max and have a nice day



No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts