Tuesday, January 1, 2013

This is my love story - intro

BiLe Aku Mula MeNaiP....

how is ur day today??
tahun baru, azam baru..
hopefully semua yg dirancang berjalan dengan lancar...
 aku nk mulekan 1st entry di tahun baru dgn cerite berikut...

sebuah perkahwinan adalah berlandaskan kepada kepercayaan..
yg mana ia terhasil dari sebuah perhubungan.
hehehe
setiap perhubungan pasti akan ade permulaan ye x?

sebelum ni aku penah bercerite tentang perjalanan kesah cinta kononnye ngn encik husben aku kan?
ingat lg x?
xpe, kalo xingat, bole tgk kt sini...
tp tula, cite pn secare general kn...

Januari...
meninggalkan seribu satu cerita pada diri aku dan juga encik husben..
kenape??
haaaaa...
sebab Januari yg menjadi titik pertemuan aku dan encik husben..
Januari yg berliku..

so..
bagaimana cite selanjutnye..
di mana ekzekli kami bertemu, bertegur sape..
nantikan pada next part..
khas utk sume readers blog saye..
This is my love story...!
:)
live life to the max & have a nice day..

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts