Sunday, January 6, 2013

One of my 2013 Wish list

Assalamualaikum,

arini, aku akan reveal satu daripada beberapa wishlist yg aku dh buat utk 2013..
tp sesungguhnye, ia maseh bergantung pada rezeki yg Allah akan beri...
haaaa...
ayat mcm saspen sangatlah kan...

oke,
ekceli, aku skarang dalam proses mencari keje baru..
so wishlist aku tahun ni adalah untuk bertukar angin dalam keje...
semoga semuanye akan dimakbulkan, dan rezeki yang datang tu adalah yang terbaek utk aku dan keluarga..
aku dh set sendiri target untuk mula dengan keje baru..
tapi apepun, maseh bergantung pada rezeki Allah bagi...

the target date yang aku nak untuk join company baru adalah seawal bulan 4..
atau paling lewat adalah bulan 5,6.
dan di sini, aku mintak sangat korang sume bole lah doakan kejayaan untuk aku dalam company laen...

dan kenape aku nak berubah angen ke tempat keje yang baru??
aku akan blog kan satu ari nanti bile pencarian aku ni berhasil...
sekali lagi aku harap, korang sume doakan yang terbaek dalam ape yang aku ceburi...
gambar dapat dr encik google

live life to the max and have a nice day.

salam

No comments:

Post a Comment

feel free to share thoughts